wtorek, 6 sierpnia 2019

Mole spożywcze. Eko sposób na pozbycie się.

Mole spożywcze wbrew pozorom bardzo łatwo przynieść do domu. Z byle sklepu z zakupami, nawet jak mamy bardzo czysto w kuchni mogą się one "zadomowić".
Jak się ich pozbyć?:
Ocet.

Ale najpierw jeśli już się zadomowiły niestety trzeba wywalić wszystkie produkty sypie takie jak: kasze, ryż, płatki, mąka, cukier, bakalie itd. Ja zakupiłam woreczki zamykane i wszystkie nowe produkty w nich trzymam, by nie wabić nowych domowników ;)

Pomyłam dokładnie wszystkie szafki octem.
Do kubków wlałam trochę octu i zagotowałam w mikrofalówce (można oczywiście na kuchence i przelać do kubków).

Parujący ocet wstawić do szafek. 

Opary zniszczą larwy i dorosłe owady.
Powtarzać tę czynność do skutku.
U mnie to zajęło 4 dni i już nie od jakiegoś czasu nie fiurga ;)


8 komentarzy: